czwartek, 29 czerwca 2017

"Wróżka z krainy fantazji" & "Leśna Polana"K.Michalak

Cieszę się,że znów mogę z Wami podzielić się tym,co u mnie.
Po dłuższej przerwie wróciłam do haftu i bardzo się cieszę z tego powodu.
Na tamborek nie wskoczyło nic nowego,chociaż przyznam się,że monogram mnie kusił ogromnie i jak znam siebie,z pewnością sięgnę po niego wkrótce.


Czytelniczo ,to pozycja Katarzyny Michalak
"Leśna Polana",którą przeczytałam w jedno popołudnie.Niedyspozycja była sprzymierzeńcem tym razem,tak można powiedzieć ;)



Zbliżając się do ostatnich zdań,w myślach mówiłam sobie, że to nie może być koniec,nie taki.I nagle pojawia się to zdanie:
"Ciąg dalszy w tomie II,Czerwień jarzębin"
Znaczy się będę śledzić dalej losy trzech przyjaciółek... 

A teraz mykam na Wasze blogi,co już czynię od wczoraj,mam co nadrabiać ;)

Banerki na pasku bocznym pojawią się, jak tylko poradzę sobie znów z błędem...

Oczywiście,zapraszam do udziału w moim Candy,będą niespodzianki,jak zawsze ;)

Cieplutko pozdrawiam,
I :*

20 komentarzy:

  1. Już jestem ciekawa tego haftu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super, że do nas wróciłaś Irenko :DDD.

    OdpowiedzUsuń
  3. Irenko! Dobrze że jesteś już z Nami, Hafcik widzę jakiś ładny się tworzy - Pozdrawiam Cię Serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  4. Irenko! Dobrze że już jesteś z nami, Widzę że jakiś ładny hafcik się Tworzy - Pozdrawiam Cię Serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajnie że wróciłaś do nas i do haftu. Zapowiada się cudny obrazek. Trzymam kciuki.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Hafcik wygląda interesująco, więc miłego wyszywania Ci życzę:-)

    OdpowiedzUsuń
  7. To jest nadal tajemniczy haft. Niech Ci się przyjemnie wyszywa! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. haft kusi, tym co dalej...pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Czekam na relacje z wyszywania wróżki :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ciekawość mnie zżera co za wróżka powstaje.Szybko zdradzaj tajemnicę;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Haft i książka ,jedno i drugie zachęcające:)
    Podziwiam osoby, które wyszywają takie duże hafty, ja tylko za nieduże czasem się biorę. Sówki z poprzedniego posta są urocze wszystkie. Jednak ja nie mam farta w takich zabawach, to tylko będę kibicować, ale i tak życzę wielu kolejnych lat blogowania i dużo zdrówka. Dziękuję tez za odwiedziny.Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Irenko, dobrze widzieć Cię z powrotem. Jestem bardzo ciekawa tej wróżki.
    Uściski niedzielne.

    OdpowiedzUsuń
  13. Hafcik wróżkowy zapowiada się bardzo ciekawie.
    Czekam na kolejną odsłonę:)
    Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Jestem pewna Irenko, że to będzie piękny haft! Książki nie czytałam ale czuję się zachęcona więc zapamiętam. Przesyłam serdeczności.

    OdpowiedzUsuń
  15. Tytuł książki brzmi ciekawie :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ciekawy hafcik się wyłania:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ach, wyszyłam tę wróżkę. Piękna, ale jeszcze nie oprawiona. Ponieważ jako blogerka jestem "zielona" i dużo czasu zajmuje mi dodawanie zdjęć, więc jeszcze troche potrwa, zanim to zdjęcie wkleję.

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo jestem ciekawa tej wrózki. Będę z niecierpliwością czekać na nastepne odsłony.
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń